Reclamații și retururi
Reclamații și returnarea mărfurilor către clienți
Ne pasă de satisfacția ta maximă. Deși este rar, se întâmplă să nu fii mulțumit de produs sau produsul să nu îndeplinească parametrii dați. Prin urmare, v-am pregătit o modalitate ușoară de a revendica sau returna produsul.
Procedura standard este următoarea:
Returnarea mărfurilor către clienți (în termen de 14 zile)
Completați acest formular de reclamație. Clientul trimite marfa înapoi la adresa depozitului central, împreună cu o copie a facturii și a documentului de retragere din contractul de cumpărare, clientul trebuie să precizeze numărul contului bancar unde urmează să fie returnați banii. Vă recomandăm să trimiteți mărfurile prin poștă direct la adresa. Adresa depozitului central:
Fulfillment.cz - Naturzon,
CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Republica Cehă
Reclamații
Completați acest formular de reclamație. În aceste cazuri, ne străduim pentru o abordare individuală în funcție de problemă. De obicei, încercăm să aranjăm ca produsul să fie reparat sau înlocuit. Clientul trimite marfa la adresa pe care o are pentru a trimite marfa. Dacă schimbul sau reparatia nu este posibila, clientul trimite marfa înapoi la adresa depozitului central, după care clientul este returnat banii în contul bancar. Adresa depozitului central:
Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Republica Cehă
* În ambele cazuri, solicităm clienților să atașeze o scrisoare de intenție cu datele dumneavoastră de identificare, numărul comenzii, numărul de cont sau o copie a facturii, astfel încât să putem identifica comanda dumneavoastră.
Program: de luni până vineri (8:00-16:00)
Puteți găsi mai multe informații despre reclamații și rambursări în termenii și condițiile.
În cazul oricăror întrebări, contactați-ne prin e-mail: info@deminas.ro sau la numărul de telefon: +421 948 462 596