Condiții de afaceri

Termeni si Conditii Generale

I.

Condiții de bază

  1. Aceste condiții generale de afaceri (denumite în continuare „condiții de afaceri”) sunt în conformitate cu prevederile Legii nr. 40/1964 Coll. Cod civil cu modificările ulterioare (denumit în continuare „Codul civil”), Legea nr. 250/2007 Col. privind protecția consumatorilor și cu privire la modificarea legii Consiliului Național Slovac Nu. 372/1990 Col. privind infracțiunile astfel cum a fost modificat (în continuare doar „Legea privind protecția consumatorului”), Legea nr. 102/2014 Col. privind protecția consumatorilor la vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii pe baza unui contract la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului și privind modificarea anumitor legi (denumită în continuare „Legea pentru protecția consumatorilor la distanță”)

 

Naturzon s.r.o.,

CUI: 52131050,

NIF: 2120901948

Număr de TVA: SK2120901948 conform §4,

Sediul social: Tolstého 13, 05801 Poprad, Slovacia

înscrisă în Registrul Comerțului Judecătoriei Prešov, Secția Sro, numărul dosar 37511 / P

informații de contact:

e-mail info@deminas.ro

telefon +421 948 462 594

www.deminas.ro

(denumit în continuare „vânzător”)


2. Acești termeni și condiții reglementează drepturile și obligațiile reciproce dintre vânzător și persoana fizică care încheie contractul de cumpărare (denumit în continuare „cumpărător”) printr-o interfață web situată pe site-ul disponibil la www.deminas.sk (denumit în continuare „magazin online” ).

3.Prevederile termenilor si conditiilor fac parte integranta din contractul de cumparare. Aranjamente diferite din contractul de cumpărare au prioritate față de prevederile acestor termeni și condiții.

4.Acești termeni și condiții și contractul de cumpărare sunt încheiate în limba slovacă.


II.

Informații despre mărfuri și prețuri

 

  1. Informațiile despre bunuri, inclusiv prețurile bunurilor individuale și caracteristicile lor principale sunt furnizate pentru bunuri individuale în catalogul magazinului online. Prețurile mărfurilor sunt afișate inclusiv taxa pe valoarea adăugată și toate taxele aferente. Prețurile mărfurilor rămân valabile atâta timp cât sunt afișate în magazinul online.
  2. Toate prezentările de mărfuri plasate în catalogul magazinului online au caracter informativ iar vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de cumparare cu privire la aceste bunuri.
  3. Informațiile despre costurile asociate cu ambalarea și livrarea mărfurilor sunt publicate în magazinul online. Informațiile privind costurile asociate cu ambalarea și livrarea mărfurilor enumerate în magazinul online sunt valabile numai dacă mărfurile sunt livrate pe teritoriul Republicii Slovace.
  4. Orice reduceri la prețul de achiziție al mărfurilor nu pot fi combinate între ele, cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul convin altfel.



III.                           

Comanda si incheierea unui contract de cumparare

 

  1. Costurile suportate de cumpărător în utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costuri de conectare la internet, costuri de convorbiri telefonice), vor fi suportate de către cumpărător însuși. Aceste costuri nu diferă de tariful de bază.
  2. Cumpărătorul comandă mărfurile în următoarele moduri:
  • prin contul dvs. de clienți, după înregistrarea prealabilă în magazinul online,
  • prin completarea formularului de comandă fără înregistrare.

 

3. La plasarea unei comenzi, cumparatorul alege marfa, numărul de piese de marfa, modalitatea de plata și livrare.

4. Înainte de trimiterea comenzii, cumpărătorul are voie să verifice și să modifice datele pe care le-a introdus în comandă. Cumpărătorul trimite comanda vânzătorului făcând clic pe butonul „FINALIZARE COMANDĂ”. Datele furnizate în comandă sunt considerate corecte de către vanzator. Condiția pentru valabilitatea comenzii este completarea tuturor informațiilor obligatorii din formularul de comandă și confirmarea din partea cumpărătorului că a citit acești termeni și condiții.

5. Imediat după primirea comenzii, vânzătorul va trimite cumpărătorului o confirmare de primire a comenzii la adresa de e-mail pe care cumpărătorul a introdus-o la comanda. Această confirmare este considerată ca fiind încheierea contractului. Condițiile curente de afaceri ale vânzătorului sunt atașate confirmării. Contractul de cumparare se incheie prin confirmarea comenzii de către vanzator la adresa de email a cumparatorului.

6. Vânzătorul are dreptul de a solicita informații suplimentare de la Cumpărător, chiar și după ce Comanda a fost confirmată de către Vânzător. Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula Comanda dacă nu este posibilă livrarea Bunurilor în perioada convenită și, în același timp, nu este de acord cu Cumpărătorul cu privire la livrarea altor bunuri adecvate sau un alt termen de livrare. De asemenea, își rezervă dreptul de a se retrage din contract dacă produsul nu este disponibil.

7. În cazul în care oricare dintre cerințele specificate în comandă nu poate fi îndeplinită de către vânzător, acesta poate trimite cumpărătorului o ofertă modificată la adresa sa de e-mail. Oferta modificată este considerată un nou proiect al contractului de cumpărare iar contractul de cumpărare se încheie într-un astfel de caz prin confirmarea cumpărătorului de acceptare a acestei oferte către vânzător la adresa sa de e-mail specificată în acești termeni și condiții.

8. Toate comenzile primite de vânzător sunt obligatorii. Cumpărătorul poate anula comanda până când cumpărătorul primește o notificare de primire a comenzii de către vânzător. Cumpărătorul poate anula comanda telefonic la numărul de telefon sau e-mailul vânzătorului specificat în acești termeni și condiții.

9. În cazul în care există o eroare tehnică evidentă din partea vânzătorului la declararea prețului mărfurilor în magazinul online sau în timpul comenzii, vânzătorul nu este obligat să livreze bunurile cumpărătorului la acest preț evident greșit. Vânzătorul informează cumpărătorul despre eroare fără întârzieri nejustificate și trimite oferta modificată cumpărătorului pe adresa sa de e-mail. Oferta modificată este considerată un nou proiect al contractului de cumpărare și în acest caz contractul de cumpărare se încheie printr-o confirmare de acceptare de către cumpărător la adresa de e-mail a vânzătorului.

 

IV.

Cont client

 

  1. Pe baza inregistrarii cumparatorului facuta in magazinul online, cumparatorul isi poate accesa contul de client. Cumpărătorul poate comanda bunuri din contul său de client. Cumpărătorul poate comanda mărfuri și fără înregistrare.
  2. La înregistrarea în contul clientului și la comandarea mărfurilor, cumpărătorul este obligat să precizeze toate datele corect și veridic. Cumpărătorul este obligat să actualizeze datele specificate în contul de utilizator în cazul oricărei modificări. Datele furnizate de cumparator în contul clientului și la comanda bunurilor sunt considerate corecte de către vânzător.
  3. Accesul la contul clientului este securizat prin nume de utilizator și parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea cu privire la informațiile necesare accesării contului său de clienți. Vânzătorul nu este responsabil pentru nicio utilizare greșită a contului de client de către terți.
  4. Cumpărătorul nu are dreptul să permită utilizarea contului de client de către terți.
  5. Vânzătorul poate anula contul de utilizator, mai ales dacă cumpărătorul nu își folosește contul de utilizator pentru o perioadă lungă de timp, sau dacă cumpărătorul își încalcă obligațiile care îi revin în temeiul contractului de cumpărare sau a acestor termeni și condiții.
  6. Cumpărătorul recunoaște că este posibil ca contul de utilizator să nu fie disponibil non-stop, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale vânzătorului, sau. întreținerea necesară a hardware-ului și software-ului terților.

 

V.

Condiții de plată și livrare a mărfurilor

  1. Prețul mărfurilor și orice costuri asociate cu livrarea mărfurilor conform contractului de cumpărare pot fi plătite de către cumpărător în următoarele moduri:
  • card de plată fără numerar prin gateway-ul de plată GoPay,
  • ramburs la livrare la livrarea bunurilor,

2. Împreună cu prețul de achiziție, cumpărătorul este obligat să ramburseze vânzătorului costurile asociate cu ambalarea și livrarea mărfurilor în suma convenită. Cu excepția cazului în care se specifică în mod expres altfel mai jos, prețul de achiziție include și costurile asociate cu livrarea mărfurilor.

3. În cazul plății în numerar, prețul de achiziție se plătește la primirea mărfii.

4. În cazul plății prin gateway-ul de plată, cumpărătorul urmează instrucțiunile furnizorului de plată electronică relevant.

5. În cazul plății fără numerar, obligația cumpărătorului de a plăti prețul de cumpărare este îndeplinită în momentul creditării sumei relevante în contul bancar al vânzătorului.

6. Cumpărătorul este obligat să efectueze plata în mod corespunzător, precizând toate detaliile solicitate (inclusiv simbolul variabil) și la timp.

7. Vânzătorul nu solicită nicio plată în avans sau altă plată similară de la cumpărător. Plata prețului de achiziție înainte de trimiterea mărfurilor nu este un depozit.

8. Bunurile sunt livrate cumpărătorului:

  • la adresa specificată de cumpărător în comandă
  • prin trimitere la adresa expedierii specificată de cumpărător,

9. Alegerea modului de livrare se face în timpul comenzii de marfa.

10. Costurile de livrare a mărfii, în funcție de modalitatea de expediere și preluare a mărfii, sunt precizate în comanda cumpărătorului și în confirmarea comenzii de către vânzător. În cazul în care modalitatea de transport este convenită pe baza unei solicitări speciale a cumpărătorului, cumpărătorul suportă riscul și orice costuri suplimentare asociate acestui mod de transport.

11. În cazul în care vânzătorul este obligat prin contractul de cumpărare să livreze bunurile în locul specificat de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să preia bunurile la livrare. În cazul în care din motive din partea cumpărătorului este necesară livrarea repetă a bunurilor sau în alt mod decât cel menționat în comandă, cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate livrării repetate a bunurilor, respectiv. costurile asociate cu o altă metodă de livrare.

12. La primirea mărfii de la transportator, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului mărfurilor și în cazul oricăror defecte să anunțe imediat transportatorul. În cazul unei încălcări a ambalajului care indică intrarea neautorizată în transport, cumpărătorul nu trebuie să preia lotul de la transportator.

13. Vânzătorul va emite un document fiscal - factură către cumpărător. Documentul fiscal este trimis pe adresa de email a cumparatorului.

14. Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor plătind prețul integral de achiziție pentru bunuri, inclusiv costurile de livrare, dar mai întâi prin preluarea bunurilor. Răspunderea pentru deteriorarea accidentală, deteriorarea sau pierderea mărfii trece la cumpărător în momentul primirii mărfii sau în momentul în care cumpărătorul a fost obligat să preia bunurile, dar nu a făcut acest lucru cu încălcarea contractului de cumpărare.



VI.

Retragerea din contract

 

  1. Un cumpărător care a încheiat un contract de cumpărare în afara afacerii sale ca consumator are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare.
  2. În cazul în care contractul de cumpărare este încheiat la distanță (prin intermediul unui magazin online) sau în afara sediului vânzătorului și, în același timp, dacă vânzătorul a furnizat cumpărătorului informații în timp util și adecvate despre dreptul de retragere din contractul de cumpărare, condiții, termenul și procedura de exercitare a dreptului de retragere de la cumpărare de retragere din contractul de cumpărare (în conformitate cu prevederile § 3 alin. 1 lit. h) din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță) și, în același timp, să îndeplinească cerințele cerut de lege, cumpărătorul are dreptul, în temeiul Legii privind protecția consumatorului în vânzarea la distanță, fără a indica motivul și să se retragă din contractul de cumpărare fără nicio penalitate.
  3. Perioada de retragere este de 14 zile

 

  • în momentul preluării bunurilor care au fost livrate ultima, dacă obiectul contractului de cumpărare îl constituie bunurile comandate, care se livrează separat
  • momentul preluării ultimei părți sau a ultimei piese, dacă obiectul contractului de cumpărare îl reprezintă mai multe tipuri de bunuri sau livrarea mai multor piese,
  • la momentul preluării primei bunuri livrate, dacă obiectul contractului de cumpărare îl constituie bunuri care sunt livrate într-o perioadă determinată.

 

4. Cumpărătorul recunoaște că în conformitate cu prevederile § 7 alin. 6 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță nu se poate retrage, printre altele, din contractul de cumpărare:

 

  • prestarea serviciului, în cazul în care prestarea serviciului a început cu acordul expres al consumatorului și consumatorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător că, prin acordul său, își pierde dreptul de a se retrage din contract după prestarea integrală. a serviciului și dacă a avut loc prestarea completă a serviciului,
  • vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii, al căror preț depinde de mișcările prețurilor de pe piața financiară pe care vânzătorul nu le poate influența și care pot avea loc în timpul perioadei de retragere;
  • vânzarea de bunuri realizate conform cerințelor specifice ale consumatorului, bunuri la comandă sau bunuri destinate special unui singur consumator;
  • vânzarea de bunuri care sunt supuse unei deteriorări sau deteriorări rapide,
  • vânzarea de bunuri închise în ambalaje de protecție care nu pot fi returnate din motive de sănătate sau igienă și al căror ambalaj protector a fost spart după livrare;
  • vânzarea de bunuri care, datorită naturii lor, pot fi, după livrare, amestecate inseparabil cu alte bunuri,
  • vânzarea de băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit la momentul încheierii contractului, livrarea acestora fiind posibilă după cel mai devreme 30 de zile și prețul acestora în funcție de mișcările prețurilor de pe piață, pe care vânzătorul nu le poate influența,
  • efectuarea reparațiilor sau întreținerii urgențe solicitate explicit de către consumator de la vânzător; acest lucru nu se aplică contractelor de servicii și contractelor care au ca obiect vânzarea de bunuri, altele decât piese de schimb necesare pentru efectuarea reparațiilor sau întreținerii, dacă acestea au fost încheiate în timpul vizitei vânzătorului la consumator și consumatorul nu a precomandat aceste servicii. sau bunuri,
  • vânzarea de înregistrări audio, înregistrări video, înregistrări audio, cărți sau software de calculator vândute în ambalaje de protecție, dacă consumatorul a despachetat ambalajul respectiv;
  • vânzarea de periodice, cu excepția vânzărilor în baza unui contract de abonament și a vânzării de cărți care nu sunt furnizate în ambalaje de protecție;
  • prestarea de servicii de cazare, altele decât cazare, transport de mărfuri, închiriere de mașini, prestare de servicii de catering sau prestare de servicii legate de activități de agrement și potrivit cărora vânzătorul se obligă să presteze aceste servicii la ora convenită sau în termenul convenit,
  • furnizarea de conținut electronic altul decât pe un suport tangibil, dacă furnizarea acestuia a început cu acordul expres al consumatorului și consumatorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător că, prin exprimarea consimțământului respectiv, își pierde dreptul de a se retrage din contract .

 

5. Pentru a respecta termenul de retragere din contractul de cumpărare, cumpărătorul trebuie să transmită orice declarație fără ambiguitate prin care își exprimă disponibilitatea de a se retrage din contractul de cumpărare în termenul specificat la alin. 3 al Articolului VI al acestor Termeni și Condiții.

6. Pentru a se retrage din contractul de cumpărare, cumpărătorul poate folosi modelul de formular de retragere din contractul de cumpărare pus la dispoziție de vânzător, care poate fi găsit aici: model de formular de retragere din contract. Retragerea din contractul de cumpărare va fi transmisă de către cumpărător la adresa de e-mail sau de livrare a vânzătorului specificată în acești termeni și condiții. Vânzătorul va confirma imediat cumpărătorului primirea formularului.

7. Cumpărătorul care s-a retras din contractul de cumpărare este obligat să returneze vânzătorului bunurile în termen de 14 zile de la retragerea din contractul de cumpărare către vânzător. Cumpărătorul suportă costul returnării bunurilor către vânzător, chiar dacă mărfurile nu pot fi returnate prin poștă din cauza naturii lor.

8. În cazul în care Cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, acesta este obligat să returneze Vânzătorului Bunurile achiziționate în baza contractului de cumpărare din care a retras sau să le returneze la adresa comercială a Vânzătorului: Gadgets House, s.r.o. – ÎNTOARCERE. Do Čertous 2634/7 Hala H1, parcul logistic P3, 19300, Praga 20, Republica Cehă în cel mult 14 zile de la momentul retragerii din Contractul de cumpărare. Consumatorul suportă costurile de transport la returnarea Bunurilor către Vânzător. Vă rugăm să rețineți că Bunurile returnate trimise cu ramburs nu vor fi acceptate de noi și vă vor fi returnate pe cheltuiala dumneavoastră.

9. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, vânzătorul îi va returna fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la retragerea din contractul de cumpărare, toate fondurile, inclusiv costurile de livrare, pe care le-a primit de la acesta, în același cale. Vânzătorul va returna cumpărătorului fondurile primite în alt mod numai dacă cumpărătorul este de acord și dacă nu suportă costuri suplimentare.

10. În cazul în care cumpărătorul a ales o altă metodă decât cea mai ieftină metodă de livrare a mărfurilor oferită de vânzător, vânzătorul va rambursa cumpărătorului costul livrării mărfurilor în suma corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare a mărfurilor oferite.

11. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, vânzătorul nu este obligat să returneze cumpărătorului fondurile primite înainte ca acesta să predea bunurile sau să dovedească că a trimis bunurile vânzătorului.

12. Cumpărătorul este obligat să returneze bunurile nedeteriorate, nepurtate și necontaminate și, dacă este posibil, în ambalajul original, complet, adică. Inclusiv toate accesoriile furnizate, toată documentația, curată, nedeteriorată și, dacă este posibil, inclusiv ambalajul original, în starea și valoarea în care a fost preluat. În cazul retragerii din contractul de cumpărare, Cumpărătorul este responsabil pentru reducerea valorii Bunurilor returnate sau returnate, care a intervenit ca urmare a manipulării Bunurilor într-un alt mod decât este necesar pentru a determina natura și caracteristicile bunurilor. Bunuri. Vânzătorul este îndreptățit să compenseze unilateral dreptul la despăgubiri pentru deteriorarea mărfurilor cu dreptul cumpărătorului la rambursarea prețului de cumpărare.

13. Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare din cauza vânzării de stoc, a indisponibilității bunurilor sau atunci când producătorul, importatorul sau furnizorul de bunuri a întrerupt producția sau importul de bunuri. Vânzătorul informează imediat cumpărătorul prin adresa de e-mail specificată în comandă și returnează în termen de 14 zile de la notificarea retragerii din contractul de cumpărare toate fondurile, inclusiv costurile de livrare primite de la acesta în temeiul contractului, în același mod sau în modul specificat de cumpărătorul.

 

VII.

Drepturi de executare defecte

 

  1. Vânzătorul este obligat să livreze Bunurile în conformitate cu Acordul de cumpărare și fără vicii de drept și de fapt.
  2. Vânzătorul este responsabil pentru defectele Bunurilor pe care le are în momentul livrării. Drepturile Consumatorului de la executarea incorectă sunt prevăzute în Codul civil.
  3. Cu excepția cazului în care se specifică expres altfel în Contractul de cumpărare sau în certificatul de garanție, vânzătorul nu își asumă nicio garanție pentru calitatea Bunurilor.
  4. Vânzătorul are obligații pentru executarea defectuoasă cel puțin în măsura în care obligațiile pentru executarea defectuoasă ale producătorului persistă. În caz contrar, cumpărătorul are dreptul de a exercita dreptul de la un defect care apare în bunurile de consum în termen de douăzeci și patru de luni de la primire.
  5. În cazul în care cumpărătorul a învinuit în mod legitim vânzătorul pentru defectul bunului, nu există o perioadă de exercitare a drepturilor din executarea defectuoasă sau un termen de garanție pentru perioada în care cumpărătorul nu poate folosi bunurile defecte.
  6. Dreptul la executare defectuoasă nu se aplică mărfurilor vândute la un preț mai mic pentru un defect pentru care s-a convenit un preț mai mic, la uzură bunurilor cauzată de utilizarea normală a acesteia, pentru bunurile uzate la un defect corespunzător gradului de folosi sau purta bunurile avute la preluarea de către cumpărător, sau dacă aceasta rezultă din natura bunului. Dreptul de executare incorectă nu aparține cumpărătorului, dacă acesta știa înainte de preluarea mărfii că marfa este defecte, sau dacă cumpărătorul însuși a cauzat defectul.
  7. . Imediat ce Cumpărătorul descoperă un defect al Bunurilor, acesta este obligat să notifice Vânzătorul fără întârzieri nejustificate și apoi să predea Bunurile în conformitate cu instrucțiunile Vânzătorului, astfel încât defectul să poată fi examinat în mod obiectiv de Bunuri. Cumpărătorul nu va notifica Vânzătorul cu privire la defectul Bunurilor fără întârziere nejustificată după constatarea acestuia, dreptul de executare incorectă nu i se va acorda.
  8. Cumpărătorul este obligat să anexeze (o copie) dovada plății (document fiscal) a Bunurilor și datele din formularul de reclamație completat (descrierea defectelor Bunurilor, modalitatea necesară de tratare a reclamației și datele de contact ale Cumpărătorului) la Bunurile revendicate.
  9. Pentru reclamații, cumpărătorul poate folosi modelul de formular de reclamație furnizat de vânzător, pe care îl găsiți aici: model de formular de reclamație.
  10. În cazul în care Cumparatorul reclama marfa, acesta este obligat sa trimita inapoi Vanzatorului Bunurile achizitionate in baza contractului de cumparare, la adresa afacerii Vanzatorului: Gadgets House, s.r.o. Do Čertous 2634/7 Sala H1, parcul logistic P3, 19300, Praga 20, Republica Cehă
  11. În cazul unui defect, cumpărătorul poate depune o plângere vânzătorului și poate solicita
  • schimb cu bunuri noi,
  • repararea bunurilor,
  • reducere rezonabilă de la prețul de achiziție,
  • retragerea din contract.

    12.Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract,

 

  • dacă mărfurile prezintă un defect substanțial,
  • dacă nu poate folosi lucrul în mod corespunzător din cauza reapariției defecțiunii sau a defecțiunilor după reparație,
  • cu un număr mai mare de defecte ale mărfurilor.

13. încălcare a contractului de vânzare este semnificativă despre care partea care a încălcat o știa deja la momentul încheierii contractului sau trebuie să fi știut că cealaltă parte nu ar fi încheiat contractul dacă ar fi prevăzut încălcarea.

14. În cazul unui defect care constituie o încălcare minoră a contractului (indiferent dacă defectul este remediabil sau iremediabil), cumpărătorul are dreptul să obțină remedierea defectului sau o reducere rezonabilă la prețul de achiziție.

15. Dacă cazul unui defect remediabil a apărut în mod repetat după reparație (de obicei a treia revendicare pentru același defect sau a patra pentru defecte diferite) sau bunurile au mai multe erori (de obicei cel puțin trei erori în același timp), cumpărătorul are dreptul de a solicita o reducere la prețul de cumpărare, de a schimba sau de a retrage din contract.

16. Atunci când face o reclamație, cumpărătorul este obligat să informeze vânzătorul ce lege a ales. Schimbarea alegerii fără acordul vânzătorului este posibilă numai dacă i se cere cumpărătorului să corecteze defectul, care se dovedește a fi iremediabil. În cazul în care cumpărătorul nu alege dreptul său dintr-o încălcare materială a contractului în timp, acesta are aceleași drepturi ca și în cazul unei încălcări minore a contractului.

17. În cazul în care repararea sau înlocuirea bunurilor nu este posibilă, la retragerea din contract, cumpărătorul poate cere restituirea integrală a prețului de achiziție.

18. Dacă vânzătorul dovedește că cumpărătorul a știut despre eroarea mărfii înainte de a prelua sau a provocat-o el însuși, vânzătorul nu este obligat să respecte pretenția cumpărătorului.

19. Cumpărătorul nu poate pretinde bunuri reduse pentru motivul pentru care bunurile sunt reduse.

20. Cu toate acestea, în cazul în care reclamația Cumpărătorului a fost recunoscută ca justificată, acesta are dreptul la rambursarea costurilor suportate în mod rapid asociate cu aplicarea unei reclamații justificate. Aceste costuri sunt înțelese ca fiind cele mai mici costuri necesare (adică costul de trimitere a Bunurilor la cel mai mic preț). Cererea de rambursare a acestor costuri trebuie depusă cel târziu în termen de 1 lună din ziua în care a fost transmisă confirmarea modului de tratare a reclamației Bunurilor.

21. După primirea Bunurilor revendicate, cumpărătorului i se va trimite o confirmare de primire a reclamației și a conținutului acesteia la adresa de e-mail specificată. La primirea Bunurilor revendicate, se efectuează imediat o evaluare a defectului și se efectuează notificarea rezultatului, o evaluare a legitimității revendicării Bunurilor, nu mai târziu de 7 zile lucrătoare. Timpul necesar pentru evaluarea profesională a defectului nu este inclus în această perioadă.

22. În cazul în care Bunurile revendicate sunt confirmate ca fiind defecte, procesul de reclamație este închis în termen de 30 de zile de la aplicarea dreptului din cauza defectelor Bunurilor. Perioada conform tezei anterioare nu curge dacă Vânzătorul nu a primit toate documentele necesare soluționării reclamației (părți din Bunuri, dovada plății etc.). Vânzătorul are dreptul de a solicita de la Cumpărător completarea documentelor cât mai curând posibil.

23. În cazul în care plângerea Bunurilor este recunoscută ca fiind justificată și Cumpărătorul solicită pe bună dreptate rambursarea prețului de achiziție ca metodă de soluționare a reclamației, Vânzătorul va trimite prețul de achiziție plătit înapoi în contul bancar specificat în formularul de reclamație. , în cel mult 14 zile lucrătoare de la momentul în care a fost transmisă Cumpărătorului o confirmare a modului de tratare a reclamației.

24. Dreptul de executare incorectă nu aparține cumpărătorului, dacă cumpărătorul a știut înainte de a prelua lucrul că lucrul este defect sau dacă cumpărătorul a cauzat el însuși defectul.

25. În cazul unei reclamații justificate, cumpărătorul are dreptul la rambursarea costurilor suportate în mod intenționat în legătură cu reclamația. Cumpărătorul poate exercita acest drept de la vânzător în termen de o lună de la expirarea termenului de garanție, în caz contrar instanța nu trebuie să-l acorde.

26. Cumpărătorul are posibilitatea de a alege modalitatea de reclamație.

 

VIII.

Livrare

  1. Părțile contractante își pot trimite întreaga corespondență scrisă reciproc prin e-mail.
  2. Cumpărătorul livrează corespondența vânzătorului la adresa de e-mail specificată în acești termeni și condiții. Vânzătorul livrează cumpărătorului corespondența la adresa de e-mail specificată în contul său de client sau în comandă.



IX.

Informații personale

  1. Toate informațiile pe care le furnizați în colaborarea noastră sunt confidențiale și le vom trata ca atare. Dacă nu ne dați consimțământul scris, nu vom folosi datele dumneavoastră în niciun alt scop decât cel al îndeplinirii contractului, cu excepția adresei de e-mail la care vă pot fi trimise notificări de afaceri, așa cum este permis prin lege. dacă nu refuzi. Aceste notificări se pot referi doar la bunuri similare sau înrudite și pot fi dezabonate în orice moment într-un mod simplu (prin trimiterea unei scrisori, e-mail sau făcând clic pe un link din notificarea comercială). Adresa de e-mail va fi păstrată în acest scop pe o perioadă de 3 ani de la încheierea ultimului contract între părțile contractante.
  2. Informații mai detaliate despre protecția datelor cu caracter personal pot fi găsite în politică de confidențialitate AICI.



X.

Soluționarea extrajudiciară a litigiilor

  1. Autoritatea Slovacă de Inspecție a Comerțului, cu sediul social la PO BOX 29, Bajkalská 21 / A, 827 99 Bratislava, adresa de internet: https://www.soi.sk/sk, este responsabilă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiile consumatorilor care decurg din contractul de cumparare. Platforma online de soluționare a litigiilor de la http://ec.europa.eu/consumers/odr poate fi utilizată pentru a soluționa litigiile dintre vânzător și cumpărător în temeiul contractului de cumpărare.
  2. Centrul European al Consumatorilor Republica Slovacă, cu sediul social la Mlynské nivy 44 / A 827 15, Bratislava 212 Republica Slovacă, adresa de internet: http://www.evropskyspotrebitel.sk este un punct de contact în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 182/2011 a Parlamentului European și a Consiliului. 524/2013 din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor consumatorilor și completează Regulamentul (CE) nr. 2006/2004 și Directiva 2009/22/CE (Regulamentul de soluționare online a litigiilor de consumator).
  3. Vânzătorul are dreptul de a vinde mărfuri pe baza unei licențe comerciale. Controlul licențelor comerciale se efectuează de către biroul de licențe comerciale relevant în competența sa. Într-o măsură limitată, Autoritatea Slovacă de Inspecție a Comerțului supraveghează la distanță respectarea Legii privind protecția consumatorilor și a Legii privind protecția consumatorilor.

 

XI. 

Dispoziție finală

  1. Toate acordurile dintre vânzător și cumpărător sunt guvernate de legile Republicii Slovace. Dacă relația stabilită prin contractul de cumpărare conține un element internațional, atunci părțile convin că relația este guvernată de legea Republicii Slovace. Acest lucru nu afectează drepturile consumatorului conform legislației generale obligatorii.
  2. Vânzătorul nu este obligat de niciun cod de conduită în raport cu cumpărătorul în conformitate cu prevederile § 3 alin. 1 litera n) din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță.
  3. Toate drepturile asupra site-ului vânzătorului, în special drepturile de autor asupra conținutului, inclusiv aspectul site-ului, fotografiile, filmele, graficele, mărcile comerciale, logo-urile și alte conținuturi și elemente, aparțin vânzătorului. Este interzisă copierea, modificarea sau utilizarea în alt mod a site-ului web sau a oricărei părți a acestuia fără acordul vânzătorului.
  4. Vânzătorul nu este responsabil pentru erorile cauzate de intervențiile terților în magazinul online sau ca urmare a utilizării acestuia contrar scopului său. Atunci când folosește magazinul online, cumpărătorul nu poate folosi proceduri care ar putea afecta negativ funcționarea acestuia și nu trebuie să desfășoare nicio activitate care i-ar putea permite lui sau terților să interfereze sau să utilizeze software-ul sau alte componente care alcătuiesc magazinul online și să utilizeze magazinul online. magazin, sau părțile sau software-ul acestuia, astfel încât să fie contrar scopului sau scopului său.
  5. Contractul de cumpărare, inclusiv condițiile de afaceri, este arhivat de vânzător în formă electronică și nu este accesibil.
  6. Formularea termenilor și condițiilor poate fi modificată sau completată de către vânzător. Această prevedere nu aduce atingere drepturilor și obligațiilor care decurg în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a Termenilor și Condițiilor.
  7. Un exemplu de formular de retragere este atașat la termeni și condiții.



Acești termeni și condiții intră în vigoare la 30 iunie 2021