Condiții de afaceri
Termeni si Conditii Generale
Prezentele condiții generale („Termeni”) guvernează drepturile și obligațiile dumneavoastră, în calitate de cumpărători, și ale noastre, în calitate de vânzători sau comercianți, în cadrul relațiilor contractuale încheiate prin comunicare la distanță, în special prin intermediul Magazinului Online de pe site-ul www.deminas.ro.
Toate informațiile despre prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal sunt incluse în politica de prelucrare a datelor cu caracter personal, care poate fi găsită aici: https://www.deminas.ro/conditii-de-protectie-a-datelor-cu-caracter-personal/
După cum probabil știți, comunicăm în principal la distanță. Prin urmare, Contractul nostru utilizează și mijloace de comunicare la distanță care ne permit să ajungem la un acord fără prezența fizică simultană a Noastră și a Dumneavoastră.
Dacă vreo parte a Termenilor și Condițiilor contrazice ceea ce am convenit de comun acord ca parte a procesului Comenzii Dvs. în Magazinul Nostru Online, acordul respectiv va avea prioritate față de acești Termeni și Condiții.
- CÂTEVA DEFINIȚII
1.1. Prestația digitală este orice produs pe care îl puteți achiziționa din magazinul electronic prin încheierea unui contract de furnizare a prestației digitale și care constă, în același timp, în date create și livrate în format digital sau într-un serviciu digital care vă permite să creați, procesați, stocați date în format digital sau accesați astfel de date.
1.2. Prețul este suma pe care o veți plăti pentru Bunuri;
1.3. Prețul de transport este suma financiară pe care o veți plăti pentru livrarea Bunurilor, inclusiv prețul pentru ambalare, transport, taxe poștale sau alte taxe;
1.4. Prețul total este suma dintre Preț și Prețul de Transport, plus orice costuri și taxe suplimentare, dacă acestea nu au putut fi determinate în avans;
1.5. TVA este o taxă pe valoarea adăugată conform legislației aplicabile;
1.6. E-shop este un magazin online operat de Noi la adresa www.deminas.ro, unde se va desfășura achiziția de Produse;
1.7. Factura este un document fiscal emis în conformitate cu Legea privind taxa pe valoarea adăugată pentru Prețul Total;
1.8. Suntem Naturzon s.r.o., cu sediul social la Tolstého 3237/13, 05801, Poprad, Republica Slovacă, ID companie: 52131050, ID fiscal: 2120901948, ID TVA: SK2120901948, înregistrați în Registrul Comerțului ținut de Tribunalul Districtual Prešov, secția Sro, număr dosar 37511/P, e-mail info@deminas.ro, număr de telefon: +421948462596, denumiți prin lege vânzător și/sau comerciant; Pentru evitarea oricărui dubiu, nu suntem operatori ai unei piețe online și, prin urmare, nu suntem persoane care operează și furnizează Consumatorilor o piață online, nici măcar prin intermediul unei terțe părți și, prin urmare, nu suntem supuși unor obligații speciale de informare în temeiul articolelor 16 și 17 din Legea privind protecția consumatorilor.
1.9. Comanda reprezintă propunerea dumneavoastră irevocabilă de a încheia un Contract de achiziționare de Bunuri cu Noi;
1.10. Un antreprenor este o persoană înregistrată în Registrul Comerțului, care desfășoară activități comerciale pe baza unei licențe comerciale, care desfășoară activități comerciale pe baza unei licențe, alta decât o licență comercială, în temeiul unor reglementări speciale sau o persoană care desfășoară activități de producție agricolă și este înregistrată în temeiul unor reglementări speciale.
1.11. Un consumator este o persoană fizică care, atunci când încheie și execută un contract de consum, nu acționează în cadrul activității sale comerciale sau a altei activități comerciale.
1.12. Un contract de vânzare-cumpărare cu consumatorul este un contract de vânzare-cumpărare încheiat între un comerciant în calitate de vânzător și un consumator în calitate de cumpărător, dacă obiectul vânzării este orice bun mobil, inclusiv bunuri cu elemente digitale, apă, gaz sau electricitate vândute într-un volum limitat sau într-o cantitate specificată, chiar dacă bunul nu a fost încă fabricat sau produs, inclusiv în conformitate cu specificațiile consumatorului în calitate de cumpărător.
1.13. Bunurile sunt tot ceea ce puteți achiziționa în magazinul electronic.
1.14. Contul de utilizator este un cont creat pe baza datelor furnizate de dumneavoastră, care permite stocarea datelor introduse și istoricul Bunurilor comandate și al contractelor încheiate sau accesarea și utilizarea Conținutului digital livrat în baza Contractului pentru furnizarea de servicii digitale;
1.15. Sunteți o persoană care face cumpărături în magazinul nostru online, denumită în reglementările legale „cumpărător”. Dacă furnizați numărul dvs. de identificare (IČO) în comanda dvs., confirmați că prevederile acestor Termeni și condiții, care sunt destinate în mod specific antreprenorilor, precum și termenii și condițiile convenite de comun acord între noi, se aplică în cazul dvs., în timp ce aveți în continuare dreptul, în limitele reglementărilor legale relevante, la protecție deplină împotriva practicilor comerciale neloiale și agresive și împotriva comportamentului înșelător și a omisiunilor înșelătoare;
1.16. O confirmare a comenzii este o confirmare electronică prin care vă confirmăm că am primit comanda dumneavoastră.
1.17. Contractul este un contract de cumpărare încheiat pe baza unei Comenzi completate în mod corespunzător, trimise prin intermediul Magazinului Online, și este încheiat în momentul în care primiți confirmarea încheierii contractului din partea noastră.
1.18. Un contract la distanță este un contract între un comerciant și un consumator, convenit și încheiat exclusiv prin unul sau mai multe mijloace de comunicare la distanță, fără prezența fizică simultană a comerciantului și a consumatorului, în special prin utilizarea unei interfețe online, e-mail, telefon, fax, listă de corespondență sau catalog de oferte („Contract”).
1.19. Codul Civil este Legea slovacă nr. 40/1964 Coll., cu modificările ulterioare.
1.20. Legea privind protecția consumatorilor este Legea slovacă nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorilor și modificarea anumitor legi.
- DISPOZIȚII ȘI INSTRUCȚIUNI GENERALE
2.1. Achiziționarea de Bunuri este posibilă numai prin intermediul interfeței web a Magazinului Online.
2.2. La achiziționarea Bunurilor, este obligația dumneavoastră să ne furnizați toate informațiile în mod corect, complet și veridic. Prin urmare, vom considera informațiile pe care ni le-ați furnizat la comandarea Bunurilor ca fiind corecte, complete și veridice.
- ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI
3.1. Un contract cu Noi poate fi încheiat doar în limba română.
3.2. Contractul se încheie la distanță prin intermediul Magazinului Online, iar costurile de utilizare a mijloacelor de comunicare pe care le utilizați la încheierea Contractului la distanță sunt suportate de dumneavoastră. Aceste costuri nu majorează Prețul Total al Bunurilor și nici nu diferă în vreun fel de tariful de bază pe care îl plătiți pentru utilizarea acestor mijloace (de exemplu, în special pentru accesul la internet), astfel încât nu trebuie să vă așteptați la costuri suplimentare percepute de Noi dincolo de Prețul Total. Prin plasarea Comenzii, sunteți de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță.
3.3. Pentru a putea încheia Contractul, trebuie să creați o schiță de Comandă în Magazinul Online. Această schiță trebuie să includă următoarele informații:
- a) Informații despre Bunurile achiziționate (în Magazinul Online, marcați Bunurile pe care doriți să le achiziționați făcând clic pe butonul „Adăuga în Coș”);
- b) Informații despre Preț, Costul de Livrare, TVA, metoda de plată a Prețului Total și metoda solicitată de livrare a Bunurilor; aceste informații vor fi introduse la crearea propunerii de Comandă în mediul de utilizare al Magazinului Online, în timp ce informațiile despre Preț, Costul de Livrare, TVA și Prețul Total vor fi incluse automat de Noi în Propunerea de Comandă pe baza Bunurilor selectate de dvs. și a metodei de livrare;
- c) Datele dumneavoastră de identificare utilizate pentru a ne permite să livrăm Bunurile, în special numele, prenumele, adresa de livrare, numărul de telefon și adresa de e-mail;
3.4. În timpul creării schiței de comandă, puteți modifica și verifica datele până la crearea acesteia.
3.5. După bifarea butonului „Comandă cu obligație de plată”, veți crea Comanda. Înainte de a apăsa butonul, trebuie să confirmați că ați citit și sunteți de acord cu Termenii și Condițiile, altfel nu va fi posibilă crearea Comenzii. Caseta de selectare este utilizată pentru confirmare și acord. După apăsarea butonului „Comandă cu obligație de plată”, toate informațiile completate vor fi trimise direct către noi.
3.6. Vă vom confirma Comanda cât mai curând posibil după ce o vom primi, prin intermediul unui mesaj trimis la adresa de e-mail specificată în Comandă. Confirmarea va include un rezumat al Comenzii și al acestor Termeni și Condiții. Confirmarea Comenzii de către noi nu constituie încă un Contract între Noi și Dumneavoastră.
3.7. De asemenea, pot exista cazuri în care nu vom putea încheia un Contract cu dumneavoastră. Acest lucru se referă în principal la situațiile în care Bunurile nu sunt disponibile sau la cazurile în care comandați un număr mai mare de Bunuri decât este permis de noi. Cu toate acestea, vă vom oferi întotdeauna informații despre numărul maxim de Bunuri în avans în cadrul Magazinului Online și, prin urmare, acest lucru nu ar trebui să fie o surpriză pentru dumneavoastră. În cazul în care există vreun motiv pentru care nu putem încheia Contractul, vă vom contacta și vă vom trimite o ofertă de încheiere a Contractului într-o formă modificată față de Comandă. Într-un astfel de caz, Contractul este încheiat în momentul în care confirmați oferta noastră.
3.8. După verificarea comenzii, vă vom trimite o Confirmare separată a încheierii contractului. Confirmarea încheierii contractului din partea noastră încheie Contractul dintre Noi și Dumneavoastră. Termenii și Condițiile în versiunea în vigoare la data comenzii fac parte integrantă din Contract.
3.9. În cazul în care în Magazinul Online sau în versiunea preliminară a Comenzii este menționat un Preț evident incorect, în principal din cauza unei erori tehnice, nu suntem obligați să vă livrăm Bunurile la acest Preț, chiar dacă ați primit o confirmare a Comenzii. Într-o astfel de situație, vă vom contacta imediat și vă vom trimite o ofertă de a încheia un nou Contract într-o formă modificată față de Comanda. Într-un astfel de caz, noul Contract este încheiat în momentul în care confirmați oferta noastră. Dacă nu confirmați oferta noastră în termen de 3 zile de la trimiterea acesteia, avem dreptul să anulăm Comanda dumneavoastră. O eroare evidentă de Preț este considerată, de exemplu, o situație în care Prețul nu corespunde în mod clar prețului obișnuit la alți vânzători la momentul creării Comenzii sau o cifră din Preț lipsește în mod clar sau este menționată suplimentar.
3.10. În cazul încheierii Contractului, veți fi obligat să plătiți Prețul Total.
3.11. Dacă aveți un Cont de Utilizator, puteți plasa o Comandă prin intermediul acestuia. Chiar și în acest caz, aveți obligația de a verifica exactitatea, veridicitatea și caracterul complet al datelor precompletate. Cu toate acestea, metoda de creare a unei Comenzi este identică cu cea a unui cumpărător fără Cont de Utilizator, dar avantajul este că nu este nevoie să completați în mod repetat datele de identificare.
3.12. În unele cazuri, vă permitem să utilizați o reducere la achiziționarea de Bunuri. Pentru a oferi o reducere, trebuie să completați detaliile acestei reduceri în câmpul predefinit din cadrul propunerii de Comandă. Dacă faceți acest lucru, Bunurile vă vor fi furnizate cu o reducere.
3.13. Comanda va fi expediată de la această adresă: Fulfillment.CZ s.r.o. - Naturzon s.r.o., CTPark Praha Sever Hall D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Republica Cehă
- CONT DE UTILIZATOR
4.1. Pe baza înregistrării dumneavoastră în Magazinul Online, puteți accesa Contul dumneavoastră de Utilizator.
4.2. La înregistrarea unui Cont de Utilizator, este obligația dumneavoastră să furnizați toate datele introduse în mod corect și veridic și să le actualizați dacă acestea se modifică.
4.3. Accesul la Contul de Utilizator este securizat printr-un nume de utilizator și o parolă. Este obligația dumneavoastră să păstrați confidențialitatea acestor date de acces și să nu le furnizați nimănui. Nu suntem responsabili pentru nicio utilizare abuzivă a acestor date.
4.4. Contul de utilizator este personal și, prin urmare, nu sunteți autorizat să permiteți utilizarea acestuia de către terți.
4.5. Vă putem anula Contul de Utilizator, în special dacă nu îl utilizați mai mult de 24 de luni, după retragerea din Contract sau dacă vă încălcați obligațiile asumate în temeiul Contractului.
4.6. Este posibil ca contul de utilizator să nu fie disponibil în mod continuu, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software.
- PREȚ ȘI CONDIȚII DE PLATĂ, REZERVAREA PROPRIETĂȚII, SERVICII SUPLIMENTARE
5.1. Prețul este întotdeauna menționat în Magazinul Online, în Propunerea de Comandă și în Contract. În cazul unei discrepanțe între Prețul menționat pentru Bunurile din Magazinul Online și Prețul menționat în Propunerea de Comandă, se va aplica Prețul menționat în Propunerea de Comandă, care va fi întotdeauna identic cu prețul din Contract. Propunerea de Comandă menționează, de asemenea, Prețul pentru transport sau condițiile în care transportul este gratuit.
5.2. Prețul total conform punctului 1.4 este indicat inclusiv TVA, incluzând toate taxele prevăzute de reglementările legale speciale.
5.3. Vom solicita plata Prețului Total de la dumneavoastră după încheierea Contractului și înainte de livrarea Bunurilor. Puteți plăti Prețul Total în următoarele moduri:
a.) Plata cu cardul. În acest caz, plata se efectuează prin intermediul platformei de plată GoPay, iar plata este guvernată de termenii și condițiile acestei platforme de plată. Informațiile despre cardul de plată nu vor fi trimise comerciantului.
b.) Ramburs la livrare. Într-un astfel de caz, plata se va efectua la livrarea Bunurilor, spre deosebire de predarea Bunurilor. În cazul plății ramburs la livrare, Prețul Total se plătește la primirea Bunurilor.
5.4. Factura va fi emisă în format electronic după plata Prețului Total și va fi trimisă la adresa dumneavoastră de e-mail specificată în Comandă.
5.5. Dreptul de proprietate asupra Bunurilor vă va fi transferat numai după ce ați plătit Prețul Total și Bunurile v-au fost livrate. În cazul plății prin transfer bancar, Prețul Total va fi plătit prin creditarea fondurilor în contul nostru, în alte cazuri va fi plătit în momentul plății.
5.6.     Servicii suplimentare la comandă:
 a,        Expediere fără riscuri (GIFT2)
 Clientul are opțiunea de a adăuga la comandă serviciul „Expediere fără riscuri”. În cazul în care expedierea se pierde în timpul transportului sau ajunge deteriorată la client, vânzătorul va asigura expedierea imediată a unei noi expedieri, fără a fi nevoie să aștepte investigarea situației de către transportator.Acest serviciu este voluntar, opțional și contra cost. Se aplică doar unei singure expedieri de înlocuire.
Clientul activează serviciul făcând clic pe caseta de selectare din coșul de comenzi. Acest serviciu nu limitează dreptul clientului de a face o reclamație sau de a se retrage din contract.
 ________________________________________
 b,      Înlocuire instantanee a produsului pănă la 180 de zile (GIFT3)
 Atunci când alege acest serviciu opțional, clientului i se garantează înlocuirea imediată a produsului în cazul în care acesta se defectează, nu mai funcționează sau este deteriorat în urma utilizării normale. Serviciul este valabil 180 de zile de la data achiziției. Clientul nu trebuie să aștepte procesarea reclamației - un produs nou îi va fi trimis imediat după raportarea problemei. Acest serviciu este taxat și nu se aplică daunelor cauzate de utilizarea necorespunzătoare sau deteriorarea mecanică din partea clientului.
Clientul activează serviciul făcând clic pe caseta de selectare din coșul de comenzi. Acest serviciu nu limitează dreptul clientului de a depune o reclamație sau de a se retrage din contract.
 ________________________________________
 c,      Cafea pentru Elena din depozit (1GIFT)
 Clientul poate contribui în mod voluntar cu o sumă simbolică, ca semn de apreciere. Această sumă este o contribuție voluntară și nu afectează echipamentul sau calitatea comenzii în sine. Servește ca o apreciere morală și nu este legată de un serviciu specific.
- LIVRAREA BUNURILOR, TRANSFERUL RISCULUI DE DAUNE ACCIDENTALE ȘI DETERIORARE ACCIDENTALĂ ȘI PIERDEREA OBIECTULUI DE ACHIZIȚIE
6.1. Bunurile vor fi livrate către dumneavoastră în modul ales de dumneavoastră, iar metodele de livrare și prețurile actuale puteți găsi aici: https://www.deminas.ro/livrare-si-plata/
6.2. Bunurile pot fi livrate doar pe teritoriul Republicii România.
6.3. Suntem obligați să vă livrăm Bunurile fără întârziere, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data încheierii Contractului, cu excepția cazului în care convenim altfel. Bunurile sunt livrate atunci când dumneavoastră sau o persoană desemnată de dumneavoastră le preiați sau când le predăm transportatorului pe care l-ați desemnat în afara opțiunilor de transport pe care vi le-am oferit. Dacă Bunurile necesită asamblare sau instalare de către Noi, Bunurile se consideră livrate numai la finalizarea asamblării sau instalării.
6.4. În timpul executării Contractului, pot apărea circumstanțe care vor afecta data livrării Bunurilor comandate de dumneavoastră. Vă vom informa imediat prin e-mail cu privire la modificarea datei de livrare și la noua dată estimată de livrare a Bunurilor comandate, dreptul dumneavoastră de a vă retrage din Contract nefiind afectat de acest lucru. Notificarea noastră privind noua dată de livrare a Bunurilor include, de asemenea, solicitarea noastră adresată dumneavoastră de a ne comunica dacă insistați asupra livrării Bunurilor comandate de dumneavoastră la noua dată.
6.5. La primirea Bunurilor de la transportator, este obligația dumneavoastră să verificați integritatea ambalajului Bunurilor și, în cazul oricărei deteriorări, să ne anunțați imediat pe transportator și pe noi. Dacă ambalajul este deteriorat, ceea ce indică o manipulare și o introducere neautorizată în transport, nu este obligația dumneavoastră să primiți Bunurile de la transportator.
6.6. Sunteți obligat să preluați Bunurile la locul și ora convenite. Dacă nu preluați Bunurile livrate în conformitate cu propoziția anterioară, vă vom contacta prin e-mail cu privire la acest fapt. Vă vom livra din nou Bunurile pe baza solicitării dumneavoastră scrise trimise în termen de cel mult 14 zile de la data la care trebuia să preluați Bunurile și vă angajați să ne plătiți toate costurile asociate cu relivrarea Bunurilor la cererea dumneavoastră. În cazul în care vă încălcați obligația de a prelua Bunurile, cu excepția cazurilor prevăzute la punctul 6.4 din acești Termeni și Condiții, acest lucru nu va duce la încălcarea obligației noastre de a vă livra Bunurile. În același timp, nepreluarea Bunurilor nu va constitui un motiv de retragere din Contractul dintre Noi și Dumneavoastră. Dacă nu preluați Bunurile nici măcar într-o perioadă suplimentară, vom avea dreptul de a ne retrage din Contract din cauza încălcării semnificative a Contractului de către dumneavoastră. Dacă decidem să exercităm dreptul în cauză, retragerea va intra în vigoare în ziua în care vă livrăm această retragere. Retragerea din Contract nu afectează cererea de despăgubire pentru daunele suferite în cuantumul costurilor reale aferente încercării de livrare a Bunurilor la cererea dumneavoastră sau orice altă cerere de despăgubire pentru daune, dacă există.
6.7. Dacă, din motive care vă aparțin, Bunurile sunt livrate în mod repetat sau într-un mod diferit de cel convenit în Contract, este obligația dumneavoastră să ne rambursați costurile asociate cu această livrare repetată, la cererea dumneavoastră. Vă vom trimite detaliile de plată pentru plata acestor costuri la adresa dumneavoastră de e-mail specificată în Contract, iar acestea trebuie să fie achitate în termen de 14 zile de la primirea e-mailului.
6.8. Riscul de distrugere accidentală, deteriorare accidentală și pierdere a Bunurilor vă revine în momentul livrării Bunurilor. În cazul în care nu preluați Bunurile sau refuzați să le preluați, cu excepția cazurilor prevăzute la punctul 6.4 din acești Termeni și Condiții, riscul de distrugere accidentală, deteriorare accidentală și pierdere a Bunurilor vă revine în momentul în care ați avut posibilitatea de a le prelua, dar din motive care vă revin, preluarea nu a avut loc. Transferul riscului de distrugere accidentală, deteriorare accidentală și pierdere a Bunurilor înseamnă că, din acel moment, suportați toate consecințele asociate cu pierderea, distrugerea, deteriorarea sau orice depreciere a Bunurilor.
- DREPTURI DE RĂSPUNDERE PENTRU DEFECTE (RECLAMAȚII)
7.1.1. Dacă sunteți Antreprenor, ne angajăm să vă livrăm Bunurile în calitatea, cantitatea convenite și fără defecte.
7.1.2. Dacă sunteți Consumator, ne angajăm să vă livrăm Bunurile în conformitate cu cerințele generale prevăzute la articolul 617 din Codul Civil și cu cerințele convenite la articolul 616 din Codul Civil, prezentate de proprietățile Bunurilor comandate de dumneavoastră în Magazinul nostru Online sau în materialele noastre promoționale în legătură cu Bunurile livrate și fără defecte. Este posibil ca Bunurile să nu fie conforme cu cerințele generale prevăzute la articolul 617 din Codul Civil dacă, la încheierea Contractului, v-am informat în mod expres că un anumit bun nu respectă aceste cerințe generale și ați fost de acord în mod expres și separat cu acest lucru.
7.1.3. Bunurile vândute sunt conforme cu cerințele generale prevăzute la articolul 617 din Codul Civil dacă:
a.) este adecvat pentru toate scopurile pentru care se utilizează în mod normal Bunuri de același tip, ținând cont în special de reglementările legale, standardele tehnice sau codurile de conduită aplicabile sectorului relevant, în cazul în care nu au fost elaborate standarde tehnice;
b.) corespunde descrierii și calității eșantionului sau modelului pe care vi l-am pus la dispoziție înainte de încheierea Contractului;
c.) este livrat cu accesorii, ambalaj, inclusiv instrucțiuni pentru produse care trebuie să includă instrucțiuni;
d.) este livrat în cantitatea, calitatea și cu proprietățile, inclusiv funcționalitatea, compatibilitatea, siguranța și capacitatea de a-și menține funcționalitatea și performanța (durata de viață) în condiții normale de utilizare, care sunt comune pentru Bunuri de același tip și la care vă puteți aștepta în mod rezonabil, având în vedere natura Bunurilor vândute, ținând cont de orice declarație publică din partea noastră sau de o declarație publică din partea unei alte persoane din același lanț de aprovizionare, inclusiv producătorul, sau în numele acestuia, în special atunci când promovează Bunurile sau pe eticheta acestora, prin care producătorul este considerat a fi producătorul Bunurilor, importatorul Bunurilor pe piața Uniunii Europene dintr-o țară terță sau o altă persoană care se identifică drept producător prin plasarea numelui, mărcii comerciale sau a altui semn distinctiv pe Bunuri. Suntem răspunzători pentru defectele pe care Bunurile le au la livrare în măsura obligației noastre specificate în Art. 7.1.1. sau 7.1.2. din acești Termeni și Condiții.
7.1.4. Dacă sunteți Antreprenor, nu suntem răspunzători pentru defectele Bunurilor în următoarele cazuri:
7.1.4.1 dacă ați fost informat despre defectele existente sau ar fi trebuit să știți despre defecte pe baza circumstanțelor încheierii Contractului și aceste defecte nu sunt în conflict cu proprietățile convenite ale Bunurilor;
7.1.4.2 dacă defectele Bunurilor au apărut după ce ați preluat Bunurile, cu condiția ca defectele să nu fi apărut din cauza unei încălcări a obligațiilor noastre sau ați avut posibilitatea de a prelua Bunurile în conformitate cu Articolul 6 din acești Termeni și Condiții și ați refuzat să preluați Bunurile fără un motiv legal sau nu ați preluat Bunurile;
7.1.4.3 dacă nu ați notificat defectele aparente ale Bunurilor în timp util, în conformitate cu Articolul 7.3.1 din acești Termeni și Condiții;
7.1.4.4 dacă nu ați notificat defectele ascunse ale Bunurilor în timp util, în conformitate cu Articolul 7.3.2 din acești Termeni și Condiții;
7.1.4.5 Nu suntem răspunzători pentru defectele Bunurilor uzate cauzate de utilizare sau uzură. Nu suntem răspunzători pentru defectele Bunurilor vândute la un preț mai mic pentru care a fost convenit un preț mai mic.
7.1.5 Dacă sunteți Consumator, nu suntem răspunzători pentru defectele și proprietățile Bunurilor în cazurile în care:
7.1.5.1. nu ați raportat defecte ale Bunurilor în perioada specificată la punctul 7.4.1 din acești Termeni și Condiții;
7.1.5.2. proprietățile Bunurilor nu respectă cerințele generale prevăzute la articolul 617 din Codul Civil, iar dumneavoastră ați fost informat în mod clar, în scris, despre acest fapt de către Noi și v-ați exprimat în mod specific consimțământul expres în scris pentru respectiva nerespectare;
7.1.6. Perioada generală de garanție este de 24 de luni. Perioada de garanție începe să curgă din momentul primirii Bunurilor de către dumneavoastră.
7.1.7. Drepturile dumneavoastră în baza răspunderii pentru defectele Bunurilor acoperite de perioada de garanție vor decădea dacă nu le exercitați în perioada de garanție. Cu toate acestea, trebuie să vă exercitați drepturile în baza răspunderii pentru defectele Bunurilor care sunt supuse deteriorării rapide cel târziu în ziua următoare achiziției, în caz contrar drepturile dumneavoastră vor decădea.
7.2. Bunurile vândute sunt defecte dacă nu respectă cerințele convenite și cerințele generale conform punctelor de mai sus sau dacă utilizarea lor este împiedicată sau restricționată de drepturile unei terțe părți, inclusiv drepturile de proprietate intelectuală. Garantăm că, în momentul transferului riscului de distrugere accidentală și deteriorare și pierdere accidentală a Bunurilor conform punctului 6.8 din Condiții, Bunurile sunt lipsite de defecte, în special că:
a.) corespunde descrierii, tipului, cantității și calității și are proprietățile pe care le-am convenit cu dumneavoastră, iar dacă acestea nu au fost convenite în mod expres, atunci cele pe care le-am menționat în descrierea Bunurilor sau cele care pot fi așteptate în mod rezonabil, având în vedere natura Bunurilor;
b.) este potrivit pentru scopurile pe care le-am declarat sau pentru scopuri obișnuite pentru Bunuri de acest tip și este funcțional;
c.) se caracterizează printr-o capacitate definită de a funcționa cu hardware sau software cu care se utilizează în mod obișnuit Bunuri de același tip, fără a fi nevoie să se modifice Bunurile vândute, hardware-ul sau software-ul (compatibilitate) și o capacitate definită de a funcționa cu hardware sau software diferit de cele cu care se utilizează în mod obișnuit Bunuri de același tip (interoperabilitate);
d.) se livrează cu toate accesoriile, dacă ați convenit astfel cu dumneavoastră în Contract.
7.3. Condiții pentru exercitarea dreptului de răspundere pentru defecte (reclamații) specifice Antreprenorilor (Comandă cu IČO, DIČ sau IČ TVA)
7.3.1. Este obligația dumneavoastră să raportați și să semnalați defectul fără întârzieri nejustificate după ce ați putut să-l descoperiți, dar nu mai târziu de 3 zile de la primirea Bunurilor.
7.3.2. Pentru a exercita dreptul de răspundere pentru defecte (reclamație), este necesar să ne trimiteți Bunurile defecte la următoarea adresă: Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Republica Cehă.
7.3.3. Sunteți obligat să vă exercitați dreptul de răspundere pentru alte vicii (ascunse) în modul specificat la punctul 7.5.1 de mai jos, fără întârzieri nejustificate după ce ați descoperit defectul Bunurilor, dar nu mai târziu de expirarea perioadei de garanție.
7.3.4. Dacă Bunurile vă sunt livrate într-un ambalaj rupt sau deteriorat, vă rugăm să nu acceptați aceste Bunuri de la compania de transport și să ne anunțați imediat acest lucru prin e-mail la adresa info@deminas.ro. În cazul detectării unor defecte evidente (de exemplu, daune mecanice), sunteți obligat să depuneți o reclamație fără întârzieri nejustificate, în conformitate cu punctul 7.5.1 de mai jos. Nu vom lua în considerare nicio reclamație ulterioară din cauza defectelor evidente ale Bunurilor, inclusiv defectele constând în incompletitudinea Bunurilor.
7.3.5. Garanția se aplică tuturor defectelor Bunurilor descrise la punctul 7.2.. și/sau care încalcă obligațiile noastre de la punctul 7.1.1a. din acești Termeni și Condiții.
7.3.6. Nu aveți dreptul să vă exercitați dreptul de răspundere pentru un defect dacă noi nu suntem răspunzători pentru defecte în temeiul punctului 7.1.5. din acești Termeni și Condiții sau în temeiul reglementărilor legale valabile și în vigoare la momentul încheierii Contractului sau dacă ați știut despre defect înainte de preluarea Bunurilor, v-am avertizat despre acesta sau vi s-a acordat o reducere corespunzătoare la Prețul Bunurilor din acest motiv.
7.3.7. Bunurile achiziționate de către Antreprenor beneficiază de o perioadă de garanție de 12 luni de la data primirii acestora.
7.4. Condiții pentru exercitarea dreptului de răspundere pentru defecte (reclamații) în special pentru Consumatori
7.4.1. Aveți dreptul să vă exercitați drepturile de răspundere pentru defectele care apar la Bunurile primite în termen de 2 luni de la descoperirea defectului, dar nu mai târziu de 24 de luni de la livrarea Bunurilor.
7.4.2. Pentru a vă exercita dreptul la răspundere pentru defecte (reclamație), trebuie să ne trimiteți Bunurile defecte la următoarea adresă a sediului nostru: Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Republica Cehă. Nu trimiteți marfa la livrare.
7.4.3. Dacă Bunurile vă sunt livrate într-un colet rupt sau deteriorat, vă recomandăm să nu acceptați astfel de Bunuri de la compania de transport și să ne anunțați imediat acest fapt prin e-mail la adresa info@deminas.ro. Dacă decideți să acceptați o astfel de expediere, este necesar să verificați expedierea în prezența transportatorului și să vă asigurați că nu lipsesc articole din Bunuri și că toate articolele din Bunuri sunt în ordine. Dacă constatați, la verificarea expedierii conform propoziției anterioare, că starea sau numărul de articole din Bunurile comandate nu este în conformitate cu ceea ce ați comandat, vă recomandăm să redactați un Raport privind deteriorarea expedierii la transportator sau să semnalați o astfel de deficiență în protocolul de acceptare al transportatorului.
7.4.4. În cazul detectării suplimentare a unor defecte evidente după primirea Bunurilor (de exemplu, daune mecanice, Bunuri sau articole ale acestora lipsă, Bunuri sau articole ale acestora incorecte), vă rugăm să depuneți o reclamație fără întârzieri nejustificate, în conformitate cu punctul 7.5.1 de mai jos. Avem dreptul de a respinge o reclamație ulterioară din cauza defectelor evidente ale Bunurilor, inclusiv un defect constând în caracterul incomplet al Bunurilor.
7.4.5. Nu aveți dreptul să vă exercitați dreptul de răspundere pentru defecte dacă noi nu suntem răspunzători pentru defecte în temeiul punctului 7.1.6 din acești Termeni și Condiții sau în temeiul prevederilor legale valabile și în vigoare la momentul încheierii Contractului.
7.4.6. Aveți dreptul să vă exercitați dreptul de a revendica răspunderea pentru defecte în modul specificat la punctul 7.5.1 și în termenul specificat la punctul 7.4.1 din acești Termeni și Condiții.
7.5.1. În cazul în care Bunurile prezintă un defect, în special dacă oricare dintre condițiile de la punctul 7.1 7. nu sunt îndeplinite, ne puteți notifica cu privire la un astfel de defect și vă puteți exercita drepturile în temeiul răspunderii pentru defecte (adică să revendicați Bunurile) trimițând un e-mail la adresa info@deminas.ro. De asemenea, puteți utiliza formularul model furnizat de Noi pentru reclamație, care poate fi găsit aici: model de formular de reclamație.
7.5.2. În notificarea dumneavoastră, prin care depuneți o reclamație, vă rugăm să furnizați, în special, o descriere a defectului Bunurilor și datele dumneavoastră de identificare, inclusiv adresa de e-mail la care doriți să primiți notificări privind metoda de gestionare a reclamației și, de asemenea, să indicați care dintre pretențiile de răspundere pentru defectele specificate la punctele 7.6.3. - 7.6.7. le depuneți.
7.5.3. Când depuneți o reclamație, vă rugăm să ne trimiteți și dovada achiziționării Bunurilor (factură) pentru a dovedi achiziționarea de la noi.
7.5.4. Ziua depunerii unei reclamații este considerată ziua livrării Bunurilor defecte împreună cu documentele relevante (conform punctului 7.5.3). Dacă documentul dumneavoastră, prin care depuneți o reclamație, este incomplet (în special ilizibil, neclar, incomprehensibil, nu conține documentele necesare etc.), vă vom solicita în scris, în special prin e-mail, completarea reclamației depuse. În acest caz, procedura de reclamație începe în ziua livrării documentului dumneavoastră suplimentat.
7.5.5. Dacă nu completați reclamația depusă în conformitate cu punctul 7.5.4. din prezentul articol fără întârzieri nejustificate, în termen de cel mult 10 zile de la data primirii solicitării noastre în temeiul punctului 7.5.4. din prezentul articol, vom considera solicitarea dumneavoastră nefondată și, dacă informațiile lipsă solicitate, pe care vi s-a solicitat să le completați, sunt necesare pentru procesarea reclamației, putem decide să nu tratăm o astfel de reclamație incompletă.
7.6.1. Pe baza deciziei dumneavoastră cu privire la metoda de remediere a defectelor specificată la punctele 7.6.3 și 7.6.4 până la 7.6.8 pe care o aplicați, vom remedia defectul într-un termen rezonabil necesar pentru a evalua defectul și a repara sau înlocui articolul, ținând cont de natura articolului și de natura și gravitatea defectului, și care nu va depăși 30 de zile de la data reclamației dumneavoastră. Nu oferim garanție pentru consumatori în temeiul articolului 626 din Codul Civil. Nu suntem obligați să acceptăm metoda de remediere a defectelor aleasă de dumneavoastră dacă aceasta nu este posibilă sau ne-ar cauza costuri nerezonabile, ținând cont de Prețul Bunurilor și de gravitatea defectului.
7.6.2. Dacă este un defect pe care îl putem elimina prin reparare, aveți dreptul ca defectul să fie reparat gratuit, în timp util și în mod corespunzător, pe cheltuiala noastră.
7.6.3. În loc să remediați defectul prin repararea acestuia, puteți solicita înlocuirea Bunurilor.
7.6.4. În loc să eliminăm defectul Bunurilor prin repararea acestora, putem oricând înlocui Bunurile defecte cu unele perfecte, dacă acest lucru nu vă cauzează inconveniente serioase.
7.6.5. După expirarea perioadei de remediere a defectului, aveți dreptul la o reducere rezonabilă la Prețul Bunurilor sau vă puteți retrage din Contract. De asemenea, aveți aceleași drepturi în cazurile în care nu reparăm defectul sau nu înlocuim Bunurile, refuzăm să reparăm sau să înlocuim Bunurile din motivul că repararea sau înlocuirea nu este posibilă sau ar necesita costuri disproporționate, Bunurile continuă să aibă aceleași defecte în ciuda reparării sau înlocuirii lor sau vă informăm că defectul nu poate fi reparat sau Bunurile nu pot fi înlocuite într-un termen rezonabil sau fără a vă cauza inconveniente semnificative. Reducerea la prețul de achiziție trebuie să fie proporțională cu diferența dintre valoarea Bunurilor vândute și valoarea pe care Bunurile ar fi avut-o dacă nu ar fi avut defecte. Vă vom plăti prețul de achiziție sau plata reducerii la prețul de achiziție în același mod în care ați folosit pentru a plăti prețul de achiziție, cu excepția cazului în care convenim în mod expres asupra unei alte metode de plată. Vom suporta toate costurile asociate cu plata.
7.6.6. Nu vă puteți retrage din Contract în temeiul punctului 7.6.6 dacă ați contribuit la defect sau dacă defectul este neglijabil. Dacă Contractul se referă la mai multe Bunuri, vă puteți retrage din Contract numai în legătură cu Bunurile defecte. În legătură cu celelalte Bunuri, vă puteți retrage din Contract numai dacă nu se poate aștepta în mod rezonabil că veți fi interesat să păstrați celelalte Bunuri fără Bunurile defecte.
7.6.7. Dacă defectul Bunurilor nu poate fi înlăturat și vă împiedică să utilizați Bunurile în mod corespunzător ca și cum acestea nu ar fi avut defecte, aveți dreptul de a schimba Bunurile sau de a vă retrage din Contract. Aveți aceleași drepturi dacă defectele sunt înlăturabile, dar nu puteți utiliza Bunurile în mod corespunzător din cauza reapariției defectului după reparare sau din cauza unui număr mare de defecte.
7.6.8. Vom gestiona reclamația sau acuzația dumneavoastră privind un defect prin livrarea Bunurilor reparate, înlocuirea Bunurilor, plata unei reduceri corespunzătoare la Prețul Bunurilor sau printr-un refuz scris și motivat al răspunderii pentru defecte, adică prin respingerea reclamației dumneavoastră.
7.7. Dacă sunteți Consumator, exercitarea drepturilor care decurg din răspunderea pentru defectele Bunurilor este guvernată de prevederile articolului 619 și următoarele din Codul Civil și ale Legii privind protecția consumatorilor nr. ").
7.8. Dacă negăm răspunderea pentru defecte sau respingem reclamația dumneavoastră, aveți dreptul să contactați o persoană acreditată, o persoană autorizată sau o persoană notificată (de exemplu, un expert, o persoană autorizată, acreditată sau notificată, un serviciu autorizat, o instituție științifică etc.) pentru a vă oferi o opinie de specialitate sau o opinie profesională care să dovedească răspunderea noastră pentru defectele Bunurilor.
7.9. Dacă dovediți răspunderea noastră pentru defectele Bunurilor conform punctului 7.8., aveți opțiunea de a ne semnala în mod repetat defectele Bunurilor, dar este adevărat că nu putem nega această răspundere și, prin urmare, vom fi obligați să vă tratăm din nou reclamația.
7.10. Costurile aferente obținerii unei opinii de specialitate sau a unei opinii profesionale în conformitate cu punctul 7.8 din acești Termeni și Condiții vor fi suportate de Noi, dar trebuie să ni le solicitați în termen de cel mult 2 luni de la soluționarea reclamației repetate.
7.11. Dacă se constată că bunurile sunt defecte, aveți dreptul la rambursarea costurilor suportate pentru returnarea bunurilor către noi. Puteți face reclamația solicitând rambursarea costurilor prin e-mail sau în scris și furnizând dovada plății costurilor.
7.12. Prin prezenta, v-am informat în mod corespunzător cu privire la drepturile dumneavoastră legate de exercitarea răspunderii pentru orice defecte ale Bunurilor. Prin încheierea Contractului, confirmați că ați avut ocazia să citiți în prealabil și în mod corespunzător termenii reclamației privind Bunurile și că îi înțelegeți.
- RETRAGEREA DIN CONTRACT
8.1. Retragerea din Contract, adică încetarea relației contractuale dintre Noi și Dumneavoastră de la începutul acesteia, poate avea loc din motivele și în modul specificate în prezentul articol sau în alte prevederi ale Termenilor și Condițiilor, în care este menționată în mod expres posibilitatea retragerii.
8.2. Dacă sunteți Consumator, aveți dreptul de a vă retrage din Contract fără a invoca niciun motiv, în termen de 14 zile de la data primirii Bunurilor, în conformitate cu prevederile articolului 20 din Legea privind protecția consumatorilor. Dacă am încheiat un Contract care acoperă mai multe tipuri de Bunuri sau livrarea mai multor părți ale Bunurilor, această perioadă va începe să curgă de la data primirii ultimei părți a Bunurilor. Vă puteți retrage din Contract în orice mod demonstrabil (în special prin trimiterea unui e-mail). De asemenea, puteți utiliza formularul model furnizat de Noi pentru retragere, care poate fi găsit aici: model de formular de retragere din contract. Aveți dreptul de a vă retrage din Contract numai în legătură cu un anumit Bun sau Bunuri, dacă am livrat sau furnizat mai multe Bunuri în temeiul Contractului. Efectele retragerii din Contract se aplică și oricărui acord suplimentar la Contract, cu excepția cazului în care convenim în mod expres altfel.
8.3. Dacă sunteți Consumator și nu vă livrăm Bunurile la timp, aveți dreptul să vă retrageți din Contract chiar și fără a acorda un termen rezonabil suplimentar, în conformitate cu articolul 517 alineatul (1) din Codul Civil, dacă (i) refuzăm să vă livrăm Bunurile, (ii) livrarea la timp a avut o importanță deosebită, având în vedere toate circumstanțele încheierii Contractului, (iii) ne-ați notificat înainte de încheierea Contractului că livrarea la timp a avut o importanță deosebită.
8.4. Cu toate acestea, chiar și în calitate de Consumator, nu vă puteți retrage din Contract în cazurile în care obiectul Contractului este:
8.4.1. prestarea serviciului, dacă serviciul a fost furnizat integral și prestarea serviciului a început înainte de expirarea perioadei de retragere din Contract cu consimțământul dumneavoastră expres și ați declarat, de asemenea, că ați fost informat în mod corespunzător că, prin exprimarea consimțământului dumneavoastră, pierdeți dreptul de a vă retrage din Contract după prestarea integrală a serviciului, dacă sunteți obligat să plătiți Prețul în temeiul Contractului;
8.4.2. vânzarea de Bunuri al căror Preț depinde de mișcările de preț de pe piața financiară, pe care nu le putem influența și care pot apărea în perioada de retragere din Contract;
8.4.3. vânzarea de băuturi alcoolice, al căror Preț a fost convenit la momentul încheierii Contractului, livrarea acestora putând fi efectuată după cel puțin 30 de zile, iar Prețul lor depinde de mișcările prețurilor pieței, pe care nu le putem influența;
8.4.4. vânzarea de Bunuri care au fost fabricate conform specificațiilor dumneavoastră sau care au fost fabricate la comandă pentru dumneavoastră;
8.4.5. vânzarea de Bunuri care sunt supuse deteriorării sau alterării rapide și de Bunuri care au fost amestecate inseparabil cu altele după livrare;
8.4.6. vânzarea de Bunuri ambalate în ambalaje protectoare, care nu sunt potrivite pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă și al căror ambalaj protector a fost rupt după livrare;
8.4.7. vânzarea de înregistrări sonore, înregistrări video, înregistrări audiovizuale sau software vândute în ambalaje de protecție, dacă ambalajul original a fost deteriorat după livrarea Bunurilor;
8.4.8. vânzarea de periodice, cu excepția vânzărilor în baza unui contract de abonament;
8.4.9. livrarea de conținut digital, dacă acesta nu a fost livrat pe un suport tangibil și a fost livrat cu consimțământul dumneavoastră expres prealabil înainte de expirarea perioadei de retragere din Contract și v-am notificat că nu aveți dreptul de a vă retrage din Contract.
8.5. Perioada de retragere conform Articolului 8.2 din Termeni și Condiții se consideră respectată dacă ne trimiteți o notificare de retragere din Contract în perioada respectivă (dar nu mai târziu de ultima zi a acesteia).
8.6. În cazul retragerii din Contract, Prețul vă va fi rambursat în termen de 14 zile de la data primirii notificării de retragere în contul dumneavoastră bancar din care a fost creditat sau în contul dumneavoastră bancar selectat în procesul de retragere din Contract. Cu toate acestea, suma nu va fi rambursată înainte de a ne returna Bunurile sau de a dovedi că acestea ne-au fost trimise înapoi. Vă rugăm să ne returnați Bunurile curate, dacă este posibil, inclusiv ambalajul original, accesoriile și toată documentația.
8.7. În caz de retragere din Contract, trimiteți bunurile la următoarea adresă a sediului nostru: Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Republica Cehă. Nu trimiteți marfa la livrare.
8.8. În cazul retragerii din Contract în conformitate cu Art. 8.2 din Termeni și Condiții, sunteți obligat să ne trimiteți Bunurile în termen de 14 zile de la retragere, suportând costurile de returnare a Bunurilor către noi. Termenul limită este respectat dacă Bunurile au fost predate pentru transport cel târziu în ultima zi a termenului limită. Pe de altă parte, aveți dreptul să vă rambursăm Prețul de Transport pe care l-ați plătit pentru livrarea Bunurilor, dar numai în suma corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare a Bunurilor pe care am oferit-o pentru livrarea Bunurilor.
8.9. Sunteți răspunzător pentru daunele în cazurile în care Bunurile sunt deteriorate ca urmare a manipulării lor într-un mod care nu este necesar, având în vedere natura și caracteristicile lor. Într-un astfel de caz, vă vom factura daunele cauzate după ce Bunurile ne sunt returnate, iar suma facturată este datorată în termen de 14 zile.
8.10. Avem dreptul de a ne retrage din Contract din cauza vânzării stocurilor, a indisponibilității Bunurilor sau dacă producătorul, importatorul sau furnizorul Bunurilor convenite în Contract a suspendat producția sau a efectuat modificări semnificative care au făcut imposibilă îndeplinirea obligațiilor noastre asumate în temeiul Contractului sau din motive de forță majoră, sau dacă, în ciuda tuturor eforturilor noastre care ne pot fi solicitate în mod echitabil, nu suntem în măsură să vă livrăm Bunurile în termenul specificat în acești Termeni și Condiții. În aceste cazuri, suntem obligați să vă informăm despre acest fapt fără întârzieri nejustificate și să vă rambursăm Prețul Total pentru Bunurile deja plătite, în termen de 14 zile de la data notificării retragerii din Contract. Vă vom rambursa Prețul Total pentru Bunurile plătite în același mod în care ați plătit Prețul Total, fără a aduce atingere dreptului de a conveni cu dumneavoastră asupra unei alte metode de rambursare, cu condiția să nu vi se perceapă taxe suplimentare în legătură cu aceasta.
8.11. De asemenea, avem dreptul de a ne retrage din Contract dacă nu ați acceptat Bunurile în termen de 5 zile lucrătoare de la data la care ați devenit obligat să acceptați Bunurile.
- TRIMITEREA SUGESTIILOR ȘI PLÂNGERILOR
9.1. În calitate de Consumator, aveți dreptul să trimiteți sugestii și reclamații în scris, prin e-mail la adresa: info@deminas.ro.
9.2. Vă vom informa despre evaluarea sugestiei sau reclamației dumneavoastră prin e-mail, trimis la adresa dumneavoastră de e-mail.
9.3. Autoritatea de supraveghere este în principal Inspecția Comerțului Slovacă (SOI), Inspectoratul SOI pentru Regiunea Prešov, cu sediul social la: Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1, tel. nu. 051/7721597.
9.4. De asemenea, puteți trimite o cerere de inspecție dacă nu sunteți mulțumit de modul în care a fost gestionată cererea sau reclamația dumneavoastră electronic, prin intermediul platformei disponibile pe site: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi.
- SOLUȚIONARE ALTERNATIVĂ A LITIGIULUI CU CONSUMATORUL
10.1. Aveți dreptul să ne contactați cu o cerere de despăgubire, prin e-mail trimis la adresa: info@deminas.ro, dacă nu sunteți mulțumit de modul în care am gestionat reclamația dumneavoastră sau dacă considerați că v-am încălcat drepturile. Dacă răspundem negativ solicitării dumneavoastră sau nu răspundem la aceasta în termen de 30 de zile de la trimiterea acesteia, aveți dreptul să depuneți o propunere de inițiere a unei soluționări alternative a litigiilor cu o entitate de soluționare alternativă a litigiilor („Subiectul”) în conformitate cu Legea nr. 391/2015 Col. privind soluționarea alternativă a litigiilor și privind modificările și completările anumitor legi, cu modificările ulterioare („Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor”).
10.2. Subiecții sunt autorități și entități juridice autorizate în temeiul articolului 3 din Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor, iar lista acestora este publicată pe site-ul web al Ministerului Economiei al Republicii Slovace: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.
10.3. Puteți depune o propunere în modul specificat în Secțiunea 12 din Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor.
10.4. În plus, aveți dreptul de a iniția o soluționare extrajudiciară a litigiilor online prin intermediul platformei OSR disponibilă pe site: https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/ro/ip_16_297, respectiv. https://consumer-redress.ec.europa.eu/site-relocation_en?event=main.home2.show&lng=SK&prefLang=ro.
- DISPOZIȚII FINALE
- Vă vom livra toată corespondența scrisă prin poștă electronică. Adresa noastră de e-mail este listată la Datele noastre de identificare. Vă vom livra corespondența la adresa de e-mail listată în Acord, în Contul de utilizator sau prin care ne-ați contactat.
- Acordul poate fi modificat doar prin acordul nostru scris. Cu toate acestea, avem dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții, dar această modificare nu va afecta Acordurile deja încheiate, ci doar Acordurile care vor fi încheiate după data intrării în vigoare a prezentului amendament.
- În caz de forță majoră sau evenimente care nu pot fi prevăzute (dezastre naturale, pandemie, perturbări operaționale, întreruperi ale subcontractanților etc.), nu suntem răspunzători pentru daunele cauzate ca urmare a sau în legătură cu forța majoră sau evenimente imprevizibile, iar dacă această situație durează o perioadă mai mare de 10 zile, atât Noi, cât și Dumneavoastră aveți dreptul de a vă retrage din Contract în scris.
- O anexă integrantă la Termeni și Condiții este un formular de reclamație model (Anexa nr. 1) și un formular de retragere din Contract împreună cu instrucțiuni (Anexa nr. 2).
- Acordul, inclusiv Termenii și Condițiile, este arhivat de Noi în format electronic, dar nu este accesibil Dumneavoastră. Cu toate acestea, veți primi întotdeauna acești Termeni și Condiții și confirmări ale Comenzii împreună cu un rezumat al Comenzii prin e-mail și, prin urmare, veți avea întotdeauna acces la Acord chiar și fără cooperarea Noastră. Vă recomandăm să salvați întotdeauna confirmarea Comenzii și Termenii și Condițiile.
- Activitățile noastre nu sunt supuse niciunui cod de conduită în temeiul articolului 2, litera I) din Legea privind protecția consumatorilor.
- Prezentele Termeni și Condiții intră în vigoare la data de 1.7.2024.
ANEXA NR. 1 - FORMULAR DE RECLAMARE
Formular de reclamație
Vânzător - comerciant: Naturzon s.r.o. cu sediul social la Tolstého 3237/13, 05801 Poprad, Slovacia, ID companie: 52131050, ID fiscal: 2120901948, ID TVA: SK2120901948 conform §4, înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Districtual Prešov, secțiunea Sro, introduceți numărul 37511 / P, info@deminas.ro
Informații despre client (expeditor):
| Numele și prenumele: | 
 | 
| Adresa: | 
 | 
| Email: | 
 | 
| Tel. număr: | 
 | 
| Numărul băncii. cont (IBAN): | 
 | 
Informații despre bunurile reclamate:
| Numele produsului: | 
 | 
| Număr de ordine: | 
 | 
| Alte date suplimentare: | 
 | 
Descrierea reclamației (defecte):
În calitate de client al vânzătorului, solicit ca reclamația mea să fie tratată în felul următor:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
| .............................. | .............................. | .............................. | 
Informații suplimentare despre reclamație (declarația vânzătorului):
| 
 
 
 | 
!!! Adresa de returnare a produsului - trimite produsele la aceasta adresa:!!!
Fulfillment.cz - Naturzon,
CTPark Prague North Hala D8.7 B
277 45
Úžice – Kozomín
Republica Cehă
:
ANEXA NR. 2 - FORMULAR DE RETRAGERE
FORMULAR MODEL PENTRU RETRAGEREA DINTR-UN CONTRACT LA DISTANȚĂ ȘI DINTR-UN CONTRACT ÎNCHEIAT ÎN AFARA SEDIULUI COMERCIAL AL COMERCIANTULUI
 
  
(Vă rugăm să completați și să trimiteți acest formular numai dacă doriți să vă retrageți dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara spațiilor comerciale.)
Vânzător - comerciant: Naturzon s.r.o. cu sediul social la Tolstého 3237/13, 05801 Poprad, Slovacia, ID companie: 52131050, ID TVA: 2120901948, ID TVA: SK2120901948 conform §4, înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Districtual Prešov, secțiunea Sro, numărul dosarului 37511/P, info@deminas.ro (denumită în continuare „Vânzătorul”)
Consumator (cumpărător)
| Numele și prenumele: | 
 | 
| Adresa: | 
 | 
| Email: | 
 | 
| Tel. număr: | 
 | 
| Număr de ordine: | 
 | 
| Numărul băncii. cont (IBAN): | 
 | 
Prin prezenta, anunț că mă retrag din contractul de vânzare-cumpărare pentru livrarea sau punerea la dispoziție a acestor bunuri:
| Nume/număr produs/preț unitar: | 
 | 
| Nume/număr produs/preț unitar: | 
 | 
| Nume/număr produs/preț unitar: | 
 | 
| Nume/număr produs/preț unitar: | 
 | 
| Nume/număr produs/preț unitar: | 
 | 
| Nume/număr produs/preț unitar: | 
 | 
Data comenzii mărfurilor / data primirii * ..............
În................................................. la .................................................
Semnătura consumatorului ..................................................................
* Eliminați ceea ce nu se aplică.
Trimiteți-ne bunurile înapoi prin poștă la următoarea adresă:
Fulfillment.cz - Naturzon,
CTPark Prague North Hala D8.7 B,
277 45, Úžice - Kozomín,
Republica Cehă.
INSTRUCȚIUNI PRIVIND EXERCITAREA DREPTULUI CONSUMATORULUI DE A SE RETRAGE DINTR-UN CONTRACT LA DISTANȚĂ ȘI DINTR-UN CONTRACT ÎNCHEIAT ÎN AFARA SEDIULUI COMERCIAL AL VÂNZĂTORULUI
Vânzător:
Naturzon s.r.o., Tolstého 3237/13, 05801 Poprad, Republica Slovacă, număr de identificare: 52131050, înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Districtual Prešov, secțiunea Sro, număr dosar 37511/P (denumită în continuare „Vânzătorul”); www.deminas.ro.
Consumator: Persoană fizică care, atunci când încheie și execută un contract de consum, acționează în afara sferei activității sale comerciale sau a altei activități comerciale.
- Dreptul de retragere din contract
Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract fără a invoca vreun motiv, în termen de 14 zile. Perioada de retragere va expira după 14 zile de la data la care dumneavoastră sau o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dumneavoastră, intrați în posesia bunurilor.
În exercitarea dreptului de retragere, trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract printr-o declarație clară (de exemplu, prin e-mail) la următoarea adresă: info@deminas.ro.
În acest scop, puteți utiliza formularul model de retragere pe care vi l-am trimis, dar utilizarea acestuia nu este obligatorie.
Dacă sunteți interesat, puteți completa și trimite formularul model de retragere sau orice altă declarație clară de retragere electronic, prin intermediul formularului nostru web: https://shoptet.onclck.cz/deminas.cz/www/?lang=ro
Dacă exercitați această opțiune, vom confirma imediat primirea retragerii dvs. prin e-mail.
Perioada de retragere este respectată dacă trimiteți notificarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
- Consecințele retragerii din contract
După retragerea din contract, vă vom rambursa toate plățile pe care le-ați efectuat în legătură cu încheierea contractului, inclusiv costurile de livrare a bunurilor către dumneavoastră. Aceasta nu se aplică costurilor suplimentare dacă ați ales un alt tip de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare standard oferită de noi.
Plățile vă vor fi rambursate în termen de cel mult 14 zile de la data la care primim notificarea dumneavoastră de retragere din prezentul contract. Este posibil să așteptăm rambursarea până când bunurile sunt returnate la adresa noastră sau până când ați dovedit că ați returnat bunurile, oricare dintre acestea survine mai devreme.
Rambursarea se va face în același mod ca cel utilizat pentru plată, cu excepția cazului în care ați fost de acord în mod expres cu o altă metodă de plată, fără a se percepe taxe suplimentare.
- Cum se returnează bunurile
Trimiteți-ne bunurile înapoi prin poștă la adresa Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Republica Cehă. Nu trimiteți marfa la livrare.
Trebuie să returnați bunurile în termen de cel mult 14 zile de la data la care v-ați exercitat dreptul de retragere. Perioada se consideră respectată dacă returnați bunurile înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Veți suporta costurile directe de returnare a bunurilor. Costul estimat al acestor costuri este de 10 EUR.
Veți fi răspunzător pentru orice diminuare a valorii bunurilor rezultată din manipularea lor într-un mod diferit de cel necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor.
